Dick Slootweg (links) en Piet Smit (rechts) bij de lancering van hun nieuwe concept.
Poiesz en Bidfood brengen hun expertise samen onder één herkenbaar concept: Smakeluk. Met deze krachtenbundeling bieden ze een compleet en flexibel assortiment voor de zorg, van boodschappen en groothandelsproducten tot versbereide maaltijden.
Twee gevestigde namen in retail en foodservice slaan de handen ineen om de zorgmarkt in Noord-Nederland een compleet concept te bieden met een persoonlijk en regionaal assortiment.
“De zorgmarkt verandert en vraagt om meer maatwerk en flexibiliteit,” aldus Piet Smit, algemeen directeur van Poiesz. “We delen de ambitie voor een persoonlijk en regionaal aanbod. Door onze kennis en netwerken te combineren, maken we het voor zorginstellingen makkelijker om een assortiment samen te stellen dat écht aansluit op hun wensen.”, aldus Dick Slootweg, algemeen directeur van Bidfood Nederland.
Lokaal, breed aanbod
Smakeluk brengt het beste van beide werelden samen: de vertrouwde producten van de lokale supermarkt Poiesz, de zekerheid van een landelijke groothandel, Bidfood en dagverse maaltijden uit Drachten. Dit alles met een sterke regionale focus, korte lijnen en persoonlijk contact.
Flexibel en toekomstbestendig
Of het nu gaat om kleinschalig wonen, ouderenzorg of ziekenhuizen, Smakeluk biedt een modulaire aanpak die aansluit op de behoeften van de zorg van vandaag en morgen. “Onze gezamenlijke kracht stelt ons in staat om sneller in te spelen op veranderingen en een betrouwbare partner te zijn voor zorgorganisaties in het Noorden,” aldus Dick Slootweg, algemeen directeur van Bidfood.